Welkom bij Korein Kinderplein!

Korein de Goede Herder

Welkom bij Peuterwerk Korein de Goede Herder!

Spelen én heel veel leren.
Wij stimuleren de ontwikkeling van jouw kind met de VVE-methoden “speelplezier”, specifiek gericht op de ontwikkelingsfase van peuters. Met thema’s die aansluiten bij wat zij interessant vinden, werken we aan hun sociale vaardigheden, taal- en rekenontwikkeling en motoriek. De VVE-methode hebben we afgestemd met basisschool de Goede Herder, waar ze ook met “speelplezier” werken. Zo creëren we een goede doorgaande lijn en geef je je kind een goede start op de basisschool.

Wanneer?
Peuters komen tijdens schoolweken een aantal dagdelen naar het peuterwerk. In de schoolvakanties zijn de peuters dus ook vrij. De dagdelen waarop wij peuterwerk aanbieden zijn 5 ochtenden in de week.  Ook een VVE-indicatie kan invloed hebben op het aantal uur peuterwerk dat je kunt afnemen.

Wat neem je mee?
Wij zorgen voor fruit, drinken en luiers zolang dit nodig is. Zo heb jij je handen vrij om de favoriete knuffel van jouw kind mee te brengen. Oh en neem vooral een setje schone kleren mee. Liefst niet de beste outfits, want wij gaan op ontdekking!

Heeft u nog vragen dan kunt u ons telefonische bereiken op het volgende telefoonnummer:
0625679035 of via onze website: https://www.korein.nl/locaties/helmond/montgolfierstraat