Verkeersweek geopend

ma 8 apr 2019

Onze school is aangesloten bij Brabants Verkeersveiligheidslabel (BVL). Ieder jaar voeren we activiteiten over verkeer uit zodat wij als school het label kunnen behouden. Daarom hebben we een verkeersweek georganiseerd.

We hebben de verkeersweek spannend geopend! Juf Ines, meneer Patrick, juf Suzanne en juf Sandra namen het tegen elkaar op tijdens een race over het schoolplein. Dit deden ze op kleuterfietsen, een extra uitdaging! Op het laatst mocht Mohamed uit groep 5 het nog opnemen tegen meneer Tim.

Deze week besteden we extra aandacht aan verkeersveiligheid. Zo hadden de groepen 8 vandaag al een les over de dode hoek met een echte vrachtwagen.

De kinderen mogen deze week stickers plakken in hun Groene Voetstappen boekje als ze te voet, met de fiets/step/skeelers naar school komen.

Donderdag eindigt de verkeersweek.

‹ Terug naar het overzicht