Start verkeersweek

ma 28 mrt 2022

Op een frisse maandagmorgen stond onze gehele school op het schoolplein om een heus raceparcours te aanschouwen. Voor sommige leerlingen was het nog even gissen, maar voor een groot gedeelte was al snel bekend wat de reden van ons bezoek was: de opening van de verkeersweek!

Van 28 maart tot en met 1 april zullen er allerlei activiteiten georganiseerd worden voor al onze groepen binnen het thema verkeer. Zo zal er een grote vrachtwagen aanwezig zijn om kinderen bewust te maken van de 'dode hoek', mogen leerlingen uit groep 8 met een lasergun de snelheid van verkeer rondom de school meten en is er op het kleuterplein zelfs een heel verkeersplein geschilderd door meneer Harrie en juffrouw Anja! Daarnaast zijn er nog veel meer activiteiten en lessen om de verkeersveiligheid van onze leerlingen te vergroten.

Na de opening op het grote schoolplein was het de beurt aan ons kleuterplein. Onze 'oudste', meneer Harrie, mocht samen met onze 'jongste', Vess, het vernieuwde plein ter ere van de verkeersweek openen. Na het doorknippen van het lint konden de leerlingen zich uitleven in de vele verkeerssituaties.

‹ Terug naar het overzicht