Meubilair te koop

vr 22 jan 2021

Binnenkort wordt het meubilair in de groepen 5 t/m 8 vernieuwd. Het oude meubilair is te koop voor ouders die dat willen. Een leerling set bestaat uit een tafel en een stoel. Alle tafels zijn 70 cm breed en 50 cm lang. De hoogte van de tafels verschilt:
F6 (76 centimeter hoog, voor kinderen uit gr 7-8)
E5 (71 centimeter hoog, voor kinderen uit gr 5-6)
Daarnaast hebben we ook enkele D4 setjes beschikbaar (64 centimeter hoog, voor kinderen uit gr 3-4).
Een tafel kost €7,50 en een stoel €2,50. De opbrengst willen we besteden aan (buiten)materialen voor school; daarover zijn we nog in overleg.
Volgend schooljaar zullen er ook tafeltjes en stoeltjes te koop komen van de onderbouw, maar die zijn voorlopig nog in gebruik.
Het overige meubilair zal naar een goed doel of naar de kringloopwinkel gaan.
Mocht u interesse hebben voor een tafel, stoel of compleet setje, dan kunt u dat laten weten via: directie@bs-goedeherder.nl Wilt u a.u.b. duidelijk uw naam vermelden en welk formaat tafel en/of stoel u wilt (F6, E5 of D4)? U kunt reageren tot uiterlijk vrijdag 29 januari a.s. Op dit moment weten we nog niet wanneer u het meubilair kunt ophalen, omdat we het meubilair nog nodig hebben als de school voor de carnavalsvakantie open gaat.
In de bijlagen vindt u enkele foto’s van de tafeltjes en stoeltjes.

​​​​​

‹ Terug naar het overzicht