Lichtjestocht en kerstmarkt

di 10 dec 2019

Dit jaar hebben we weer een leuke kerstactiviteit:

Een Lichtjes-tocht

Wanneer: woensdag 18 december 2019

Waar: door de wijk

Voor wie: alle kinderen van de groepen 1 t/m 8

(Onder begeleiding van minimaal 1 volwassene)

Opgeven: is niet nodig

Aanvang: tussen 18.30 en 18.45 uur in de aula

Kleding tip: warme (regen-) kleding

De tocht gaat door, ook als het regent!

De tocht, die niet te lang duurt, eindigt weer op school. Daar zijn jullie van harte welkom op ons gezellig samenzijn en is alles aanwezig om de avond fijn af te sluiten.

Kerstmarkt (georganiseerd door school)

Alle groepen doen mee met deze markt, die gehouden wordt in de klassen zelf en deels in de aula en koffiekamer. De kinderen verkopen etenswaren en andere dingetjes tegen een kleine vergoeding. De opbrengst hiervan wordt geschonken aan een goed doel.

De Bassie verkoopt (voor een klein bedrag) nog wat andere winterse lekkernijen (Koffie, thee, glühwein, broodje Hamburger etc.).

Ook de Kerstman is weer aanwezig en wil graag met jullie op de foto!

En of dat nog niet genoeg is, hebben we ook nog een loterij met geweldige prijzen. We lopen rond met de lootjes, die jullie kunnen kopen voor slechts €0,50 per lot.

Rond 21:00 uur sluiten we het samenzijn weer af.

Hopelijk tot dan allemaal!

Wij wensen iedereen alvast een fijne avond.

‹ Terug naar het overzicht