Burgemeestersontbij

ma 12 nov 2018

Op 7 November is ben ik, juf Suzanne (pedagogisch medewerkster), met 4 leerlingen van onze school gaan ontbijten met burgemeester Blanksma. Evi en Jara uit groep 5 en Zoe en Nyah uit groep 6 waren de bofferds die mee mochten. Feestelijk en in de mooiste kleren zijn we met de auto vertrokken. Over de rode loper mochten we naar binnen en werd er direct een foto gemaakt met de burgemeester. De aula van het Jan van Brabantcollege was gezellig  versierd en er was zelfs een DJ! Leuk dat iedereen ging dansen!

Daarna hebben we genoten van een heerlijk ontbijtbuffet. De burgemeester kwam ook nog even aan onze tafel zitten zodat de kinderen haar wat vragen konden stellen. We hebben zelfs allemaal een handtekening! Het was een erg leuke en bijzondere ochtend!

‹ Terug naar het overzicht