Peuterwerk en buitenschoolse opvang op De Goede Herder

wo 27 mrt 2019

Vanaf het nieuwe schooljaar kunnen ouders op onze school terecht voor peuterwerk en buitenschoolse opvang. We zijn op zoek gegaan naar een samenwerkingspartner die dat op onze school kan bieden en we hebben deze partner in Korein Kinderplein gevonden.

Binnen de kleuterbouw van de school wordt in de zomervakantie een ruimte vrijgemaakt voor peuters en na schooltijd kunnen er basisschoolkinderen terecht voor buitenschoolse opvang. Op dit moment wordt er volop gewerkt aan de voorbereidingen om in augustus goed van start te kunnen gaan.

Ouders die op zoek zijn naar peuterwerk of buitenschoolse opvang zijn van harte welkom.
Voor vragen en verdere informatie worden er volgende week twee inloopmomenten georganiseerd en dat doen we over een aantal weken nog een keer.

Belangstelling?

U kunt binnenlopen op basisschool De Goede Herder, Montgolfierstraat 71 te Helmond op:

dinsdag 2 april tussen 14.00 uur en 15.00 uur en op

donderdag 4 april tussen 8.30 uur en 9.30 uur.

U kan ook altijd contact opnemen met Connie Schellens, c.schellens@bs-goedeherder.nl  of

Mijke van Lieshout, m.vanlieshout@bs-goedeherder.nl

‹ Terug naar het overzicht