Kerstmis op school en in de klas

zo 30 dec 2018

Op vrijdag 21 december vieren we Kerstmis op school.
Na 3 adventsvieringen is er op de laatste dag voor de vakantie een kerstviering. Juffrouw Anja bedankt alle kinderen en ouders voor hun bijdrage aan de stichting Lief.

Na de kerstviering gaat iedereen weer naar de klas.
Hier spelen we in groep 7 een leuke kerstquiz, met als onderdelen: kerstpictionary, anagram, woordzoeker, doolhof, kerstcomputerspelletje, raad de juiste WD-film, bij welke film hoort deze muziek (bv. Lion King) en kerstquiz.
Het is erg leuk en ook spannend.

Na de pauze gaan we lekker eten. Iedereen heeft wat meegebracht en het is echt smullen. Kijk maar eens naar de foto's.

Dan kijken we in de laatste 3 kwartier nog naar het verdere verloop van Mathilda, de film over het meisje met bijzondere gaven. Het boek is in de klas voorgelezen, en nu kijken we naar de verfilming van het boek.

Het is een erg leuke en gezellige ochtend. En nu vakantie...